Pokud se věnujete obchodu, pravděpodobně již máte pár zkušeností s CRM systémy za sebou. Máme pro vás dobrou zprávu – iSmlouva umí tyto chytré systémy udělat ještě chytřejšími. Ptáte se jak? Jednoduše propojíme naši službu se systémem , který již používáte. Výhod je nespočet.

CRM systémy vám nebo vašim pracovníkům usnadňují lépe a efektivněji pracovat s informacemi o zákaznících a následně tak vyhodnocovat veškeré obchodní aktivity vašeho podnikání. Při správném a plnohodnotném používání takového softwaru tady najdete prakticky všechno – od kontaktních údajů přes celkové peněžní obraty až po detailnější grafy a analýzy.

Přichází na řadu iSmlouva

Naše aplikace do vašich vnitrofiremních procesů snadno zapadne. Nebereme na sebe menší úlohu než vyřešení vaší kompletní agendy s dokumenty. Ať už se jedná o smlouvy či různé dohody, podepisování prostřednictvím digitálního podpisu vše urychlí klidně i o 90 % celkového času.

Věříme, že obchodník má v prvé řadě prodávat – tedy komunikovat s klienty a uzavírat obchody. Jakákoliv neefektivní administrativa a byrokracie, která ho odvádí od této práce, je v zásadě zbytečná.

Čas strávený posíláním dokumentů tam a zpět, čekáním na podpisy a neustálým připomínáním nikomu nic nepřináší. Stejně jako další náklady spojené s jejich tisknutím, skenováním či archivací papírových dokumentů. Proto má smysl přejít na digitální podpis obchodních dokumentů.

Víme, že zažitý standard se jen těžko mění

Podnikatelé a společnosti výběru toho správného CRM systémy nezřídka věnují celé měsíce. Jakmile již jednou nastavíte všechny své procesy na dané řešení, celá platforma se jen velmi složitě mění. To si samozřejmě uvědomujeme.

A proto s našimi klienty prakticky na denní bázi řešíme implementaci iSmlouvy přímo na jejich zaběhnutá CRM řešení. V současnosti nejčastěji řešíme synergii se softwarem Pipedrive, představivosti se ale meze nekladou a naši vývojáři jsou připraveni vyhovět veškerým vašim potřebám.

Proč do toho jít s iSmlouvou?

  • Uživatelské rozhraní v češtině, česká marketingová komunikace, návaznost na lokální prostředí.
  • Jednoduchá cenová politika dle objemu podpisů od 20 Kč za podpis
  • 2-faktorové ověření přes SMS přímo v základní ceně.
  • Produkt vhodný pro střední a menší firmy (SME/SMB) a oddělení velkých firem s akutní business potřebou zefektivnit proces a zároveň dostatečnou nezávislostí na centrále.

Zaujali jsme vás? Možné další kroky: 

  • Společně si zpřístupníme testovací prostředí a ověříme scénáře propojení.
  • Připravíme materiály pro vaše i naše obchodníky a marketing, ať mohou vyrazit na trh
  • Dohodneme obchodní a technické podmínky spolupráce.

Máme to ověřeno, jde to zvládnout už za 3 dny. Začít můžeme ještě dnes.

Napojení iSmlouvy na CRM systémy je řešení 1 + 1 = 3 – významně se zrychlí a zlevní celý proces spojený s oběhem dokumentů, pracovníci obchodu či podpory se mohou věnovat svým klíčovým činnostem a neztrácí čas administrativou.

Tuto formu spolupráce u nás v iSmlouvě řeší specialista na Partner Business Development – Roman Řípa. Neváhejte jej kontaktovat na roman.ripa@ismlouva.cz.