Již žádné spory o dohodnutém rozsahu projektu
.
– Snížíme rizika – V případě pozdějšího rozporování máte vše ohledně rozsahu projektu podchyceno právně závazně.
– Zrychlujeme – Klienti mohou právně závazně podepsat jakýkoliv dokument obratem, ať jsou kdekoliv – na dovolené, na pracovní cestě nebo na home office.
– Zvýšíme efektivitu – Nezabíjíte čas administrativou, neurgujete podpisy, vrácení dokumentů, soustředíte se na činnosti s přidanou hodnotou.
– Snadné použití – Stačí k tomu běžné PC či mobil, žádné aplikace ani certifikáty nejsou třeba, navíc je možné předvyplnění vzorů dokumentů údaji z vašich systémů – CRM, ERP, time trackingu, task managementu apod.


Dokumenty k elektronickému podpisu v oblasti dodávky projektů
- výkaz práce / timesheet
- předávací protokol
- servisní protokol
- reklamační protokol
- návrh objednávky
- dodatky ke smlouvě
- rámcové smlouvy
- smlouvy o dílo, servisní smlouvy
Jak to funguje?
1. Příprava dokumentů – Váš pracovník připraví dokumenty k podpisu, nahraje je do iSmlouvy a rozešle k podepsání. Alternativně zadá podklady do firemního systému, který je pak odešle do iSmlouvy k podpisu.
2. Podepsání dokumentů – Protistrana v projektu – zákazník nebo naopak dodavatel obdrží e-mail a SMS o dokumentech k podpisu, které může podepsat přímo ve webovém prohlížeči na svém počítači či mobilu. I když je na dovolené, na pracovní cestě nebo home office.
3. Přístup k podepsaným dokumentům – Podepsaný dokument je k dispozici vašemu pracovníkovi v iSmlouvě nebo propojeném firemním systému. Protistrany svoji kopii dostanou do svého e-mailu. Nebo do svého účtu na iSmlouvě.

Integrovaná řešení
– Kancelářské systémy – Microsoft, Google
– Dokument management systémy – Konica Minolta FlowDoc, Onlio eDoCat, team assistant
– Obchodní systémy MS Dynamics 365, Anabix, Pipedrive
– Připravujeme integraci na různé time management, time tracking, project management, workflow management systémy – Asana, Freelo, JIRA, Trello apod.
– Chybí zde váš systém? Ozvěte se na sales@ismlouva.cz ;-).