Nechte své obchodníky prodávat.
Zbavte je administrativy

Obchodník má prodávat – bavit se s klienty, poznávat jejich potřeby, navrhovat řešení, uzavírat obchody, o klienty pečovat. Cokoliv, co ho od toho odvádí, je špatně. Čas strávený zasíláním dokumentů tam a zpět, čekáním na podpisy a jejich připomínání nikomu nic nepřináší. Stejně jako náklady s tisknutím, skenováním či archivací papírových dokumentů. Proto má smysl přejít na digitální podpis obchodních dokumentů.

Návrh objednávky nebo výkaz práce dostanete zpět podepsaný obratem a do složky se uloží sám.

Přínosy digitální podpisů dokumentů pro obchodníky:

  1. Obchodníci se soustředí na prodej
  2. Netráví čas administrativou
  3. Větší výkon prodejní sítě
  4. Zrychlí se uzavírání obchodů
  5. Sníží se objem ztracených obchodů

Jak to funguje:

 

  1. Obchodník vyplní potřebné údaje do obchodního systému.
  2. Vyvolá náhled a pak odeslání dokumentů k digitálnímu podpisu.
  3. Zpátky získá informaci o výsledku podpisu a podepsané dokumenty a může navázat další kroky doslova “obratem”.

Podepsané dokumenty v elektronické podobě přitom obsahují kromě grafické formy podpisů i širokou paletu údajů o průběhu podepisování dokumentů.

Příklady dokumentů k podpisu:

Typické dokumenty

  1. Návrh objednávky / Objednávka
  2. Rámcová smlouva
  3. Kupní smlouva
  4. Smlouva o dílo

Další  dokumenty

  1. Předávací protokol
  2. Výkaz práce – timesheet
  3. Dohoda o mlčenlivosti – NDA
  4. Souhlas se zpracováním os. údajů – GDPR
  5. Prohlášení o původu peněžních prostředků – AML
  6. Plná moc
Zkuste si podepsat dokument! Bez závazků.
Vytvořit účet zdarma

Připravené integrace iSmlouva s obchodními / CRM systémy

 

Skvělé na dnešním “cloudovém” světě je, že integrace mezi aplikacemi lze dělat velmi efektivně . Integrační služby typu www.integromat.com propojení systémů výrazně zrychlují a zlevňují. Jednou připravená integrační řešení lze pak snadno použít opakovaně a pouze přizpůsobit konkrétním požadavkům.

Celosvětové systémy

Výhodou celosvětových systémů je často širší funkcionalita či větší počet připravených integrací díky větší zákaznické bázi i vyšším prostředkům investovaným do vývoje.

Ověřené integrace: Pipedrive

Připravujeme: SalesForce, MS Dynamics CRM, SugarCRM a další.

 

Pipedrive

Stav zpracování v poli “iSmlouva – Stav” je vyplněn dle reakce protistrany:

  • Podepsáno
  • Odmítnuto
  • Expirace

V poli “Poznámka” zaznamenán průběh podpisu.
Vytvořené  a ověřené dokumenty jsou nahrány zpět do CRM a/nebo do jiného úložiště

Další možnosti přizpůsobení…

Aplikace iSmlouva

České systémy

 

Výhodou českých systémů je často čeština v uživatelském rozhraní, vyšší dostupnost podpory, přizpůsobení českému prostředí typu plnění dat z ARES, větší flexibilita při realizaci požadavků na rozvoj a přizpůsobení systému.

Ověřené integrace: Anabix

Připravujeme: Apollon, Lamael, Sprinx a další.

Anabix

Stav zpracování v poli “iSmlouva – Stav” je vyplněn dle reakce protistrany:

  • Podepsáno
  • Odmítnuto
  • Expirace

V poli “Poznámka” zaznamenán průběh podpisu.

Vytvořené  a ověřené dokumenty jsou nahrány zpět do CRM a/nebo do jiného úložiště

Přes “trigger” mohou být vyvolány další akce např. upozornění obchodníka emailem či založení aktivity

Rychlá řešení

Někdy je třeba nejprve rozjet obchod. Přitom ale objem obchodů nejde zvládnout jen po paměti a emailu. Díky kancelářským službám v cloudu lze dnes mnoho činností automatizovat bez velkých investic. Jde tak například pokrýt celý proces “od zájemce na webu po uzavřené smlouvy”:

  1. Pro sběr leadů na webu se použije formulář vytvořený v Google Formuláři.
  2. Formulář leady automaticky plní do Google Tabulky.
  3. Obchodník doplní zbývající údaje a vyvolá odeslání potřebných dokumentů k podpisu.
  4. Výsledné dokumenty se uloží do zvolené složky na Google Disk.
  • Ověřené integrace: Google Forms + Google Sheets + Google Drive
  • Připravujeme: MS Office a další
Zkuste si podepsat dokument! Bez závazků.
Vytvořit účet zdarma