Elektronický podpis
je jen začátek

Digitalizujte nejen podepisování dokumentů, ale i většinu firemních procesů.
Jednoduše a právně správně.

Elektronický nebo digitální podpis?

Nezáleží na tom, jak tomu říkáte. Důležité je, že díky elektronickému podepisování smluv a dokumentů
posunete svou firmu na další úroveň. Neztrácejte čas hledáním v papírech a sháněním podpisů a zkuste
si, jak jednoduše jde podepisování se Signi.

  • Alza.cz logo
  • Rohlík.cz logo
  • Remax logo

Zákaznici elektronický podpis skutečně preferují, je to pro ně velká úspora nervů a času.

Aleš Fojtík, Chief Revenue Officer

Signi nám šetří nejenom čas, ale i peníze. A všechno ohledně podpisu je během několika málo minut vyřešeno.

Lukáš Kolafa, COO

Jsou období, kdy potřebujeme nabírat velké množství kurýrů. Agenda čítající několik hodin se nám díky Signi zkrátila na minuty.

Lucie Havránková, HR manager

Díky Signi máme funkčný a vyladený systém, ktorý zvláda bez problémov aj väčšie počty zazmluvňovania.

Peter Kalman, Founder & CEO

Jsme onlinová firma a hrajeme na rychlost a díky Signi se stáváme konkurenceschopní. Už žádné skenování a tisknutí.

Nikol Böhmová, Head of Sales

 

6 důvodů proč přejít na elektronické podepisování dokumentů

Online podpis smluv a dalších firemních dokumentů šetří čas, snižuje náklady na tisk a minimalizuje chybovost.

Právní závaznost podepsaných dokumentů

Papírování patří minulosti. Stejně jako kulaté razítko. Elektronický podpis v Signi má stejnou váhu jako ten na papíře a je právně závazný.

Rychlejší jednání se zákazníky a zaměstnanci

Kupní smlouvy, objednávky, dohody
o provedení práce a desítky dalších dokumentů odbavíte online. Vaši zákazníci i zaměstnanci to ocení.

Jednodušší firemní administrativa

Digitální dokumenty nemusíte tisknout, shánět na ně podpisy, ani je skenovat již podepsané. Vše zařídíte pohodlně ze svého počítače, na pár kliknutí.

Trvalá kontrola nad obchodní dokumentací

Všechny vaše smlouvy a jiné firemní dokumenty se bezpečně ukládají na jednom místě a můžete k nim přistupovat online 24/7.

Nižší náklady na skladování dokumentů

Elektronický archiv nezatěžuje firemní kapsu, ani police ve skladu. Signi úložiště je bezpečné a přehledné. Snadno v něm hledáte i filtrujete.

Ekologická a finanční úspora na spotřebním materiálu

Každá nevytištěná stránka se počítá. Nižší spotřeba papíru a tonerů potěší vás i přírodu. Výdaje za provoz vašeho tiskového parku se citelně sníží.

Elektronický podpis a vzdálená identifikace na jednom zařízení

Digitální podpisy Signi jsou v souladu s normou eIDAS
a platí v celé Evropské unii. Pro vzdálené ověřování identity používáme BankID nebo Signi identifikaci (kombinace osobních dokladů, selfie a mikro platby).

Automatizovaná workflow pro rychlejší práci s dokumenty

Podepisování a schvalování dokumentů probíhá na pár kliknutí. Nic netisknete, nic neskenujete. Sami si nastavíte sofistikované workflow, které podpisy, termíny i hladký průběh schvalovacího kolečka hlídá za vás.

Rychlá integrace do systémů, které již používáte

K propojení na vaše interní systémy nepotřebujeme dlouhé měsíce. Integrujeme v řádu dnů až týdnů. Máme hotové API i konektory pro různé typy CRM, DMS i ERP systémů. Signi tak integrujeme v řádu dnů. A nesejde na tom, jestli máte Helios, K2 nebo MS Dynamics

Bezpečné řešení pro banky, korporace i startupy

Vaše data jsou u nás v bezpečí. Všechny procesy monitorujeme 24/7 a pravidelně provádíme penetrační a zátěžové testy. Za bezpečnost vašich dat ručíme nejen svým jménem, ale také certifikacemi ISO 27001 a 270017.

Zefektivněte firemní procesy
a převeďte 100 % podepisování do Signi