Řekneme to rovnou – naše aplikace umí posloužit jako skvělý pomocník i pro realitní kanceláře nebo samotné makléře. Pomůžeme vám zefektivnit vaše procesy a vneseme do celého vztahu se zákazníkem více jistoty. Ano, opravdu.

Stále se v byznysu s realitami potýkáte s nesnesitelnou hromadou smluv a byrokratickým papírováním? 

Modelová situace: Potenciální kupec (nebo nájemce) se po prohlídce bytu rozhodne, že se mu tahle nemovitost moc líbí. Vy máte radost a jdete do kanceláře nachystat rezervační nebo nájemní smlouvu. Než se ale dostanete k podpisu, může klidně uplynout i pár týdnů – během kterých zákazník může najít vhodnější nemovitost nebo se třeba rozhodnete dát přednost někomu jinému.

Háček je v tom, že i když už máte připravenou smlouvu k podpisu, je třeba zaplatit kauci nebo zálohu – a do té doby není nic jistého. Klient u sebe navíc možná nemá dostatek hotovosti a rád by zaplatil kartou. A nastává komplikace.

Nyní přichází na řadu iSmlouva

A tady už přichází na řadu naše aplikace. S iSmlouvou si z pohodlí domova nebo kanceláře nachystáte návrhy smluv a přímo na schůzce s klientem je jen aktualizujete. Na místě zákazníka jednoduše identifikujete pomocí naskenovaného občanského průkazu a podepisovat můžete přímo na tabletu nebo chytrém telefonu. Stačí stylus nebo je možné podepisovat i prstem. Digitálně podepsaná smlouva je přitom právně závazná a zcela odpovídá klasické papírové.

Kauci nebo rezervační poplatek lze potom okamžitě uhradit online přes platební bránu. Nemusíte běhat do kanceláře a tisknout další papíry. Klient vám nikam neuteče a jemu zase nikdo nevyfoukne vysněné bydlení.

Potřebuje zájemce čas na rozmyšlenou?

Samozřejmě se jedná o velký životní krok a možná se zákazníkovi nebude chtít podepisovat hned na místě. To vůbec nevadí – návrh smlouvy mu jednoduše pošlete e-mailem a domluvíte se na lhůtě, kterou mu nastavíte k podpisu. Podepsat přitom může odkudkoliv; na dovolené či z práce. Makléř se dozví o podpisu a obratem může začít činit další kroky. A co víc, může dostat automatické upozornění, když k podpisu ve stanovené době nedojde či klient odmítne podepsat.

Jaké typy dokumentů iSmlouva umí vyřešit?

  • Smlouva o zprostředkování, Rezervační smlouva, Smlouva o pronájmu, Příkazní / mandátní smlouva
  • Souhlas se zpracováním osobních údajů – GDPR, prohlášení o původu prostředků – AML dotazník
  • Předávací protokol, Protokol o prohlídce, Plná moc, Rezervační depositum, Smlouva o úschově

Pozn.:  U kupních smluv je příjem dokumentů do katastru v el. podobě zatím obtížný, změní se startem tzv. BankID v roce 2021.

Proč do toho jít s iSmlouvou?

  • Uživatelské rozhraní v češtině, česká komunikace, návaznost na lokální prostředí.
  • Jednoduchá cenová politika dle objemu podpisů viz www.ismlouva.cz/cenik, ceny od 20 Kč za podepsaný dokument, 2 faktorové ověření přes SMS přímo v základní ceně
  • Produkt vhodný pro malé i velké realitní kanceláře či franšízy

Máme to ověřeno, jde to zvládnout už za 3 dny. Začít můžeme ještě dnes.

iSmlouva je skvělý nástroj pro rychlejší uzavírání obchodů. Umožňuje vše připravit a podepsat už při jednání  s klientem, nebo mu můžete dát čas navíc a mezitím zajišťovat další potřebné kroky. Spojení s realitním systémem pak přináší další výhodu; člověk věci zapisuje jen jednou a to v podobě, kterou lze snadno sdílet dál.

Chtěli byste iSmlouvu propojit na váš realitní systém, systém pro správu dokumentů  či kancelářský balík typu Office 365 nebo  Google Suite? Nebo jste naopak dodavatelem podobných řešení? Skvěle, kontaktujte nás, rádi s vámi vše probereme a připravíme.

Tuto formu spolupráce u nás v iSmlouvě řeší specialista na Partner Business Development – Roman Řípa. Neváhejte jej kontaktovat na roman.ripa@ismlouva.cz.